iDocs представлява автоматизирана web-базирана система, чрез която може да получавате документите си по електронен път. Регистрираните потребители имат достъп до документите си 24 часа в денонощието.
Не, услугата е напълно безплатна и достъпна по всяко време на денонощието.
Електронните документи, представляват електронни файлове в PDF формат (файлове с разширение .pdf). Форматът PDF (Portable Document Format) е специален файлов формат за преносими документи. Файловете с разширение .pdf са с фиксирано съдържание и оформление. Текстовото и графичното съдържание на PDF файловете е трудно да бъде променяно или копирано. Когато се отпечатва върху хартия, съдържанието на PDF файла запазва форматирането си и изглежда по същият начин, както изглежда и в електронния си формат.
Въвеждането на телефон и адрес не е задължително, но тези данни биха ни били полезни, за да можем да се свържем с Вас при евентуален проблем. Личните Ви данни са защитени и трети лица нямат достъп до тях.
Ако до 15 минути след регистрирането Ви, не получите Email със заглавие „
Регистрация в iDocs“, кликнете върху хипервръзката „Проблем с регистрирането?“ в екрана, който се отваря след натискане на бутона „
Регистрирайте се“. След като попълните Email адреса, с който сте се регистрирали, ние ще Ви изпратим нов Email с линк за активиране на профила Ви.
Вероятно проблемът се дължи на това, че Email клиентът, който използвате не поддържа HTML съдържание. Mоже да потвърдите Вашата регистрация като копирате посочения адрес и го поставите в адресното поле на избран от Вас браузър.
Вероятно проблемът се дължи на това, че не сте потвърдили своята регистрация в iDocs. Моля, проверете Вашата електронна поща за Email със заглавие „
Регистрация в iDocs“, в който се съдържат инструкции за активиране на Вашия профил. В случай, че не сте получили подобен Email, в секцията „
Проблем с регистрирането“ в екрана, който се появява след натискане на бутон „
Регистрирайте се“, може да повторите изпращането на имейла с инструкции.
Възстановяването на потребителското име е възможно чрез кликване върху хипервръзката „
Забравено потребителско име“ във входната форма. На регистрирания вече от вас Email адрес ще Ви бъдат изпратени инструкции за възстановяване на потребителското име.
Възстановяването на парола е възможно чрез кликване върху хипервръзката „
Забравена парола“ във входната форма. На регистрирания вече от вас Email адрес ще Ви бъдат изпратени инструкции за възстановяване на паролата.
Имейлът, който сте получили само Ви уведомява, че в системата iDocs има документи, чиито клиент сте Вие. След успешно регистриране в системата на iDocs, трябва да се абонирате за получаването на тези документи с конкретен издател и клиент. По този начин ние ограничаваме достъпа до документите, гарантирайки тяхната сигурност.
Може да се абонирате за получаване на електронни документи от опцията в главното потребителско меню „Абониране“. По-подробна информация може да намерите в секцията „Помощ“.
Информация за издателя на документа може да намерите в електронния вариант на документа в секция „Документи“ или в секцията „Издатели“.
Това е Вашият уникален идентификационен номер, с който сте въведен в системата на съответния доставчик (издател). В документите на различните издатели може да го срещнете и още като ЕГН/ЕИК №, ЕГН/Булстат.
Своя ИД № може да видите от хартиения вариант на Вашия документ. Нагледен пример може да намерите в секцията „Помощ“, в главното потребителско меню.
Проблемът се дължи на това, че номерът на хартиената Ви фактура не съвпада с нито един номер от последните три издадени документа от този тип. По този начин ние защитаваме издателите и клиентите на електронни документи в системата iDocs от неправомерни операции. Ако не разполагате с по-нова фактура, може да се свържете с издателя на документа, който да Ви предостави номерата на най-новите издадени фактури.
Да, може. Системата iDocs предоставя възможност за получаване на електронни документи от човек, който не се явява „Клиент“, вписан в документа. Нужно да е притежавате само информация за документа.
Системата iDocs позволява получаването на неограничен брой документи с различни клиенти и издатели чрез една единствена регистрация.
Преди да бъдат заредени документите в системата iDocs, издателят им ги подписва с електронен подпис, който гарантира тяхната истинност.
Не е нужно. Едно от голeмите предимства на електронните документи е липсата на хартия по цялата верига на създаване, разпространение, използване и съхранение на информацията. Въпреки това, при желание от Ваша страна, можете да ги разпечатате, когато поискате.
Може да спрете известяването по Email за даден тип документ от опцията в главното меню „Известяване“.