Въпроси и отговори

Търси
iDocs представлява автоматизирана web-базирана система, чрез която може да получавате документите си по електронен път. Регистрираните потребители имат достъп до документите си 24 часа в денонощието.
Не, услугата е напълно безплатна и достъпна по всяко време на денонощието.
Електронните документи, представляват електронни файлове в PDF формат (файлове с разширение .pdf). Форматът PDF (Portable Document Format) е специален файлов формат за преносими документи. Файловете с разширение .pdf са с фиксирано съдържание и оформление. Текстовото и графичното съдържание на PDF файловете е трудно да бъде променяно или копирано. Когато се отпечатва върху хартия, съдържанието на PDF файла запазва форматирането си и изглежда по същият начин, както изглежда и в електронния си формат.
Въвеждането на телефон и адрес не е задължително, но тези данни биха ни били полезни, за да можем да се свържем с Вас при евентуален проблем. Личните Ви данни са защитени и трети лица нямат достъп до тях.
Ако до 15 минути след регистрирането Ви, не получите Email със заглавие „Регистрация в iDocs“, кликнете върху хипервръзката „Проблем с регистрирането?“ в екрана, който се отваря след натискане на бутона „Регистрирайте се“. След като попълните Email адреса, с който сте се регистрирали, ние ще Ви изпратим нов Email с линк за активиране на профила Ви.
Вероятно проблемът се дължи на това, че Email клиентът, който използвате не поддържа HTML съдържание. Mоже да потвърдите Вашата регистрация като копирате посочения адрес и го поставите в адресното поле на избран от Вас браузър.
Вероятно проблемът се дължи на това, че не сте потвърдили своята регистрация в iDocs. Моля, проверете Вашата електронна поща за Email със заглавие „Регистрация в iDocs“, в който се съдържат инструкции за активиране на Вашия профил. В случай, че не сте получили подобен Email, в секцията „Проблем с регистрирането“ в екрана, който се появява след натискане на бутон „Регистрирайте се“, може да повторите изпращането на имейла с инструкции.
Възстановяването на потребителското име е възможно чрез кликване върху хипервръзката „Забравено потребителско име“ във входната форма. На регистрирания вече от вас Email адрес ще Ви бъдат изпратени инструкции за възстановяване на потребителското име.
Възстановяването на парола е възможно чрез кликване върху хипервръзката „Забравена парола“ във входната форма. На регистрирания вече от вас Email адрес ще Ви бъдат изпратени инструкции за възстановяване на паролата.
Имейлът, който сте получили само Ви уведомява, че в системата iDocs има документи, чиито клиент сте Вие. След успешно регистриране в системата на iDocs, трябва да се абонирате за получаването на тези документи с конкретен издател и клиент. По този начин ние ограничаваме достъпа до документите, гарантирайки тяхната сигурност.
Може да се абонирате за получаване на електронни документи от опцията в главното потребителско меню „Абониране“. По-подробна информация може да намерите в секцията „Помощ“.
Информация за издателя на документа може да намерите в електронния вариант на документа в секция „Документи“ или в секцията „Издатели“.
Това е Вашият уникален идентификационен номер, с който сте въведен в системата на съответния доставчик (издател). В документите на различните издатели може да го срещнете и още като ЕГН/ЕИК №, ЕГН/Булстат.
Своя ИД № може да видите от хартиения вариант на Вашия документ. Нагледен пример може да намерите в секцията „Помощ“, в главното потребителско меню.
Проблемът се дължи на това, че номерът на хартиената Ви фактура не съвпада с нито един номер от последните три издадени документа от този тип. По този начин ние защитаваме издателите и клиентите на електронни документи в системата iDocs от неправомерни операции. Ако не разполагате с по-нова фактура, може да се свържете с издателя на документа, който да Ви предостави номерата на най-новите издадени фактури.
Да, може. Системата iDocs предоставя възможност за получаване на електронни документи от човек, който не се явява „Клиент“, вписан в документа. Нужно да е притежавате само информация за документа.
Системата iDocs позволява получаването на неограничен брой документи с различни клиенти и издатели чрез една единствена регистрация.
Преди да бъдат заредени документите в системата iDocs, издателят им ги подписва с електронен подпис, който гарантира тяхната истинност.
Не е нужно. Едно от голeмите предимства на електронните документи е липсата на хартия по цялата верига на създаване, разпространение, използване и съхранение на информацията. Въпреки това, при желание от Ваша страна, можете да ги разпечатате, когато поискате.
Може да спрете известяването по Email за даден тип документ от опцията в главното меню „Известяване“.